Branding Ford Motor Company

Har du set de nye kommercielle og re-branding fra Bill Ford og Ford Motor Company? Som du ved er Ford i store problemer. Så synes de at være at ændre deres positionering og re Branding. Her er den strålende igen placerer de kom op med (og det stort set inkluderer alt):
1. amerikansk Auto industri stÃ¥r over for nye udfordringer og hÃ¥rd konkurrence: Ya tror Bill? MÃ¥ske er skriften pÃ¥ væggen for de sidste 15 Ã¥r? MÃ¥ske var Bill Ford pÃ¥ en golfbane et eller andet sted tælle sine millioner. Du er for sent Mr. Ford! Fortæller os, at du bag er som forlader ladeport Ã¥ben… Vi kender den.
2. Ford er at foretage nye investeringer i R & D: Wow, Ford, du brændende et nyt spor… NÃ¥r du fange op til BMW, Audi, Mercedes, Lexus, Toyota, modeller Honda, de vil være ude med deres futuristisk rumalder der flyver, som igen vil sætte dig 20 Ã¥r bagud. Ansigt det Ford, vi ikke køber dine biler pÃ¥ grund af R & D. Vi bruger til at købe dine biler, fordi de var amerikanske lavet og pÃ¥lidelig. Nu er de lavet overalt og de er ikke pÃ¥lidelige (hmmm, er jeg hentyder til den korrekte placering Bill?). Da du ikke har den luksus, sportsvogn markeder hvorfor ikke du gør dine biler mere pÃ¥lidelig.
3. hybrider: Her er hvad jeg mener om hybrider: det er ligesom når du går til en automat og ser på valg. Du kan betale en ekstra kvartal og få nogle trendy sund smager dårligt power bar, eller du kan nå i og fange gamle komfortable Snickers. Da vi har mærket en national vending selskab kender vi allerede svaret. Her er det; Folk siger de ønsker at spise sundt og de skrige for det. men når det drejer sig tid til at købe de køber usundt. Samme gælder for hybrider (Se dieselbiler).
4. arbejde med Volvo at finde nye sikkerhed innovationer: mand Ã…h mand, hvorfor er det, at selskab ‘s tror de skal være alt for alle. Folk, der køber en Volvo købe det for sikkerheden og intet andet. Hvad en stor brandidentitet og brand image har Volvo. Kudos til Volvo for at gøre det rigtige. Men Ford, er folk, der køber Fords for de sikkerhedsmæssige aspekter? Jeg tror ikke. Hvorfor er det nogen køber en Ford? Det er dit hemmelige vÃ¥ben. Tegne din streg i sandet og derefter opbygge din nye Branding!
5. generobre de amerikanske veje og som altid innovation er førende måde: dette kommer fra den dårligste innovative bilproducent i verden. Her er, hvad amerikanerne ønsker fra Ford. En god, pålidelig bil lavet i gode gamle USA. Stop forsøger at være alt for alle, og din re-branding vil betale store udbytte (blink, blink).
Gid Bill Ford ville kalde mig. Jeg vil sætte ham lige lickedy split.
Hvad synes du verden? Lad os vide på

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *